KUJAWSKI TRUCK CENTER
Po raz pierwszy od 6-7 lat wyjechała z niemieckiej fabryki w Wörth am Rhein cysterna paliwowa na terenowym podwoziu Arocsa 5. To niecodzienne wydarzenie wynika z wybranego podwozia, które w tym wypadku stosowane jest niezwykle rzadko. Najczęściej cysterny wykonywane są na podwoziach drogowych do szybkiego przemieszczania się na różnych trasach. W tym przypadku. Arocs trafi na plac budowy do firmy Richert, by dostarczać paliwo do największych maszyn budowlanych.
- Jesteśmy przedsiębiorstwem, które funkcjonuje na polskim rynku robót ziemnych, drogowych, rozbiórkowych oraz transportowych ponad 25 lat. – mówi Roman Richert, właściciel firmy. – Uczestniczymy w największych kontraktach budowlanych Polski Północnej. Od początku swojego istnienia stawiamy na niezależność i sprawność działania, tym samym na jak najlepszy sprzęt, niezawodny w najtrudniejszych warunkach terenowych. Cysterna najczęściej w nocy, dostarczać będzie paliwo do realizowanych przez nas inwestycji. Posiadamy rozbudowaną flotę transportową oraz nowoczesne maszyny budowlane, musimy mieć pewność, że sprzęt którym dysponujemy nas nie zawiedzie. Od lat korzystamy z aut marki Mercedes, nie stać nas na inne eksperymenty.
Arocs 5 to niezwykle silny i wytrzymały pojazd. Trwałe zawieszenie, zapewnia dużą nośność, a ponadto pozwala na obciążenia w ciężkich warunkach. Elektroniczny układ hamulcowy ze zintegrowaną funkcją zwalniacza, hamulce tarczowe, blokada przeciwdziałająca staczaniu się pojazdu gwarantują sprawne funkcjonowanie w wymagających warunkach.
Zamówiony model to cysterna na zawieszeniu pneumatycznym, z napędem 6x2, mocą 450 KM i kabiną StreamSpace o niezwykle wytrzymałej konstrukcji, umożliwiającej bardzo dobrą orientację oraz łatwą i precyzyjną obsługę wszystkich funkcji pojazdu. Wartym wyróżnienia jest skrętna tylna oś, pozwalająca na zmniejszenie promienia skrętu, a tym samym większą zwrotność.
Pneumatyczne zawieszenie to z kolei komfort jazdy w trudnym terenie jakiego nie mogły zapewnić wcześniejsze samochody wyposażone w resory piórowe. Wytrzymałe silniki Arocsa kryją też zaawansowaną, szczególnie wydajną technologię Euro VI. Przede wszystkim jednak dokładnie taką moc, jakiej każdego dnia potrzeba podczas trudnej eksploatacji pojazdu w transporcie budowlanym. Automatyczny system przełączania biegów PowerShift 3 zachwyca wysokim komfortem jazdy, precyzyjnym wyborem biegów, sprawnym przenoszeniem siły napędowej i przyjaźniejszą obsługą pojazdu.
BDO 000315060
Kujawski Truck Center 2024 |
Kujawski Truck Center Sp.z.o.o
Rogówko 114B, 87-162 Lubicz
ul. Magazynowa 14, 86-300 Grudziądz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kujawski Truck Center 2021